კრიტერიუმები
|
1-2
|
3-4
|
5-6
|
7-8
|
9-10
|
საგაკვეთილო პროცესში ჩართულობა
|
არაა ჩართული საგაკვეთილო პროცესი
|
ცდილობს ჩაერთოს საგაკვეთილო პროცესში
|
პერიოდულად ერთვება საგ. პროცესში
|
აქტიურადაა ჩართული საგ. პროცესში ,მაგრამ ვერ შეაქვს მნიშვნელოვანი
წვლილი
|
აქტიურადაა ჩართული საგ. პროცესში და შეაქვს მნიშვნელოვანი წვლილი
|
საშინაო დავალების შემოწმება ფრონტალურად
|
არ ახსოვს არაფერი წინარე ცოდნიდან
|
შეუძლია გაიხსენოს ერთი ტერმინი
|
შეუძლია დაასახელოს ორი ,სამი შესწავლილი ლექსიკური ერთეული
|
კარგად ახსოვს ნასწავლი ლექსიკური ერთეულები და ასახელებს მათ
|
კარგად ახსოვს ნასწავლი მასალა და მათ აქტიურად იყენებენ წინადადებებში
|
დიალოგის მოსმენაზე მუშაობა
|
მოსმენილი დიალოგიდან ვერაფერს იგებს
|
შეუძლია ამოიცნოს მხოლოდ ერთი ან ორი სიტყვა
|
შეუძლია გაარკვიოს ,რა თემას ეხება მოსმენილი დიალოგი და ასევე ახერხებს
ორი -სამი სიტყვის ამოცნობას , თუმცა არ იცის მათი მნიშვნელობები.
|
მეორე მოსმენის შემდეგ ადვილად ვდება ,რა თემას ეხება დიალოგი და ასევე შეუძლია გააზრებულად დაასახელოს
დიალოგში გამოყენებული სიტყვები.
|
შეუძლია სრულად გაიგოს მოსმენილი დიალოგის შინაარსი. იცის მასში გამოყენებული
ლექსიკური და გრამატიკული ერთეულების მნიშვნელობები. შეუძლია ადვილად და სწორედ უპასუხოს დიალოგის გარშემო დასმულ შეკითხვებს.
|
ტექსტზე მუშაობა
|
ვერ იგებს წაკითხული ტექსტიდან ვერაფერს
|
წაკითხული ტექსტიდან ახერხებს მხოლოდ ეთი ან ორი სიტყვის ამოცნობას და
გაგებას
|
ახერხებს გაიგოს წაკითხული ტექსტის მხოლოდ მცირე ნაწილს.
|
კარგად იგებს ტექსტის შინაარს ,ამოიცნობს მასში გამოყენებულ მისთვის
უკვე ნაცნობ ლექსიკურ და გრამატიკულ ერთეულებს.
|
სრულად
ახერხებს ტექსტის გაგება, გააზრებას. კარგად იცის მასში გამოყენებული ლექსიკურ-გრამატიკული
ერთეულები. მას ასევე შეუძლია გადმოსცეს ავისი სიტყვებით ,თუ რას ეხება აღნიშნული
ტექსტი და უპასუხოს მის გარშემო დასმულ შეკითხვებს.
|
წყვილებში მუშაობა
|
ვერ ახერხებს მონაწილეობის მიღებას წყვილურ მუშაობაში
|
ცდილობს ჩაერთოს წყვილურ სამუშაოში
|
იღებს მონაწილეობას, მაგრამ პასიურად
|
აქტიურად იღებს მონაწილეობას ,მაგრამ მაინც დამოკიდებულია მეწყვილეზე
|
თავისუფლად მუშაობს წყვილებში. აქტიურად იყენებს სხავადასხვა ლექსიკურ-გრამატიკულ
ერთეულებს წინადადებების ასაგებად.
|
შეფასების რუბრიკა
Subscribe to:
Posts (Atom)
No comments:
Post a Comment