შეფასების რუბრიკა

კრიტერიუმები
1-2
3-4
5-6
7-8
9-10
საგაკვეთილო პროცესში ჩართულობა
არაა ჩართული საგაკვეთილო პროცესი

ცდილობს ჩაერთოს საგაკვეთილო პროცესში
პერიოდულად ერთვება საგ. პროცესში
აქტიურადაა ჩართული საგ. პროცესში ,მაგრამ ვერ შეაქვს მნიშვნელოვანი წვლილი
აქტიურადაა ჩართული საგ. პროცესში და შეაქვს  მნიშვნელოვანი წვლილი
საშინაო დავალების შემოწმება ფრონტალურად
არ ახსოვს არაფერი წინარე ცოდნიდან
შეუძლია გაიხსენოს ერთი ტერმინი
შეუძლია დაასახელოს ორი ,სამი შესწავლილი ლექსიკური ერთეული
კარგად ახსოვს ნასწავლი ლექსიკური ერთეულები და ასახელებს მათ
კარგად ახსოვს ნასწავლი მასალა და მათ აქტიურად იყენებენ წინადადებებში
დიალოგის მოსმენაზე მუშაობა
მოსმენილი დიალოგიდან ვერაფერს იგებს
შეუძლია ამოიცნოს მხოლოდ ერთი ან ორი სიტყვა
შეუძლია გაარკვიოს ,რა თემას ეხება მოსმენილი დიალოგი და ასევე ახერხებს ორი -სამი სიტყვის ამოცნობას , თუმცა არ იცის მათი მნიშვნელობები.
მეორე მოსმენის შემდეგ ადვილად ვდება ,რა თემას ეხება  დიალოგი და ასევე შეუძლია გააზრებულად დაასახელოს დიალოგში გამოყენებული სიტყვები.
შეუძლია სრულად გაიგოს მოსმენილი დიალოგის შინაარსი. იცის მასში გამოყენებული ლექსიკური და გრამატიკული ერთეულების მნიშვნელობები. შეუძლია ადვილად  და სწორედ უპასუხოს  დიალოგის გარშემო დასმულ შეკითხვებს.
ტექსტზე მუშაობა
ვერ იგებს წაკითხული ტექსტიდან ვერაფერს
წაკითხული ტექსტიდან ახერხებს მხოლოდ ეთი ან ორი სიტყვის ამოცნობას და გაგებას
 ახერხებს გაიგოს წაკითხული  ტექსტის მხოლოდ მცირე ნაწილს.
კარგად იგებს ტექსტის შინაარს ,ამოიცნობს მასში გამოყენებულ მისთვის უკვე ნაცნობ ლექსიკურ და გრამატიკულ ერთეულებს.
სრულად ახერხებს ტექსტის გაგება, გააზრებას. კარგად იცის მასში გამოყენებული ლექსიკურ-გრამატიკული ერთეულები. მას ასევე შეუძლია გადმოსცეს ავისი სიტყვებით ,თუ რას ეხება აღნიშნული ტექსტი და უპასუხოს მის გარშემო დასმულ შეკითხვებს.
წყვილებში მუშაობა
ვერ ახერხებს მონაწილეობის მიღებას წყვილურ მუშაობაში
ცდილობს ჩაერთოს წყვილურ სამუშაოში
იღებს მონაწილეობას, მაგრამ პასიურად
აქტიურად იღებს მონაწილეობას ,მაგრამ მაინც დამოკიდებულია მეწყვილეზე
თავისუფლად მუშაობს წყვილებში. აქტიურად იყენებს სხავადასხვა ლექსიკურ-გრამატიკულ ერთეულებს წინადადებების ასაგებად.

No comments:

Post a Comment